INFORMACJA O BROKERZE UBEZPIECZENIOWYM
Działalność brokerska w zakresie ubezpieczeń wykonywana jest pod firmą AJP BROKER Artur Pela (nazwa skrócona AJP BROKER), adres siedziby: ul. Starodworska 1, 80-137 Gdańsk.  AJP BROKER jest brokerem ubezpieczeniowym. AJP BROKER jest wpisany do rejestru brokerów pod numerem zezwolenia 2539/20. Rejestr brokerów jest dostępny na stronie internetowej https://rpu.knf.gov.pl/search/broker. Sposobem sprawdzenia wpisu do rejestru jest skorzystanie ze znajdującego się na tej stronie formularza. AJP BROKER nie posiada akcji ani udziałów zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu. AJP BROKER otrzymuje od zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie o charakterze pieniężnym, stanowiące prowizję uwzględnioną w kwocie składki ubezpieczeniowej. Wynagrodzeniem może być również honorarium płacone bezpośrednio przez Klienta, którego wysokość będzie uzgadniana indywidualnie, zależnie od przedmiotu oraz zakresu usług i nakładu pracy. AJP BROKER nie otrzymuje innego rodzaju wynagrodzenia.

REKLAMACJE
W przypadku zastrzeżeń dotyczących świadczonych usług Klienci AJP BROKER mają możliwość złożenia reklamacji w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową. Reklamacje można składać:
1) w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej: reklamacje@ajpbroker.pl,
2) w formie pisemnej – przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, na adres: AJP BROKER Artur Pela, ul. Starodworska 1, 80-137 Gdańsk,
3) ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu: 691 169 739.

Składając reklamacje Klient winien przedstawić dane kontaktowe Klienta, wyczerpujący opis stanu faktycznego i zastrzeżeń stanowiących podstawę reklamacji oraz żądanie Klienta wobec AJP BROKER.

Odpowiedzi na reklamacje będą udzielane bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 30 dni od dnia ich otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji oraz udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, AJP BROKER w informacji przekazywanej Klientowi, który wystąpił z reklamacją:
1) wyjaśnia przyczynę opóźnienia,
2) wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy,
3) określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
AJP BROKER udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku. Na wniosek Klienta będącego osobą fizyczną AJP BROKER może dostarczyć odpowiedź pocztą elektroniczną.

Klienci mają także możliwość:
1) wniesienia skargi do uprawnionych organów, w tym Rzecznika Finansowego oraz Komisji Nadzoru Finansowego,
2) pozasądowego rozwiązywania sporów, w tym przed Rzecznikiem Finansowym (www.rf.gov.pl) lub Sądem Polubownym przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl).

ZEZWOLENIE NA WYKONYWANIE DZIAŁALNOŚCI BROKERSKIEJ

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH